Hösten är här.

Ja, i modebranschen alltså! När jag kom hem från jobbet igår kväll låg HM-katalogen på dörrmattan och väntade. Gissa om jag blev glad?! Jag älskar när HM-katalogen kommer. Då kollar jag i den om och om igen och viker ner hörnen på sidor där det finns något jag vill ha. Det är liksom något visst med just kataloger. Visst... Allt finns på nätet, men det är liksom en annan sak att titta i katalogen.

Men tänk förr... Eller ja.. När jag var yngre. Då fanns inte kläderna som var med i katalogen i HMs butiker. Det som gick att beställa gick bara att beställa. Så är det inte nu. Tyvärr.

Det är inte bara på HM hösten har kommit. Även i min lilla butik börjar hösten så smått att ta över. Nej, nu ljög jag. Kaos- och stökrean har fortfarande makten, men det börjar trilla in fler och fler höstmodeller! Skor, boots, kängor och stövlar. Jag älskar dem! Jag har hittat alldeles för många par. Och nu pratar vi ju sandaletter och ballerinor för ett par hundralappar... Nej, boots och stövlar är ju tyvärr dyrare så även om jag är kär i typ 10-15 par höstskor så kan jag inte köpa alla dem! Nej. Nej. Nej.

Jag ska visa ett litet smakprov på några av mina favoriter från HM och Din Sko i höst! Bilderna har jag lånat från www.dinsko.se och www.hm.com.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0