Kärlek.

När jag var på jobbet idag kände jag kärlek. Jag älskar verkligen mitt jobb och även om det kanske låter lite knäppt så känner jag kärlek för min arbetsplats. Min butik. Även om det är en bit kvar tills allt är så som jag vill så kan jag inte annat än att känna mig lite stolt över det som jag har åstadkommit såhär långt. På bara lite mer än tre månader.

Det var en härlig känsla att känna. Att känna kärlek för mitt jobb. Det är nog första gången jag upplever det på det här sättet och det är underbart! Det är roligt att gå dit. Det är roligt att vara där. Det är tråkigt att gå hem. Så ska det vara! Så ska man känna!

Min kärlek tog en snabb liten paus bara när Anna trodde att det läckte in vatten. Det var blött på golvet. Jag blev iskall och tänkte - nej inte en sak till! Men... Det var visst bara lite vatten från när jag satte på korken på min vattenflaska. :) Så var pausen slut. Kärleken var tillbaka.

Nu ska jag äta lite yoghurt och flingor efter ett pass i gymmet. Imorgon bitti blir det en power walk innan jag ska tillbaka till mitt underbara jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0