Klar!

Jaha. Så blev det en låååång dag igen. Jag förstår inte hur jag lyckas! Jag var på jobbet vid 8.45 och jag satte igång direkt med att räkna kassan, städa och fixa i ordning. Tanken var att det inte skulle komma några varor idag. Tji fick jag. Det bidde visst en pall (som fortfarande inte är uppackad. Någon måtta får det faktiskt vara!)...

När klockan var 10 satte jag igång med barnomexponeringen. Det flöt på bra eftersom det var lugnt i butiken. Så strax efter 11 kom min chef på spontanbesök och med sig hade han massa kunder! Ja, nu hade han ju inte tagit med sig dem, men det kändes nästan så för hux flux var det massa att göra. Omexpon fick vänta och alla skor låg som i en kaoshög! Hur som haver fick jag i alla fall beröm för min omexpo! Kändes bra! Det är ju så svårt när man gör något för första gången. Därför var det skönt att få höra att jag hade förstått det här med storleksrea (eller kaos-/stök-/bombnedslagsrean som jag vill kalla det. Jag klarar knappt av att titta på skiten!). :)

Det verkar också som att jag får till en större herravdelning! Wiiii! I dagsläget har jag bara en ynka vägg med 70 modeller (en framme av varje så den där herrväggen är inte stor), men nu blir det nog mer. :) Det är behövligt och jag ska bannemej öka den där herravdelningen ännu mera! Det är ett under hur jag kan få plats med allt i min lilla butik! Den är verkligen pyttepyttepytteliten. Större lokal kanske vore på sin plats?!

Jag blev i alla fall klar med ompexpon, men jag jobbade ju nästan till 20 också. Behöver jag säga att min sovmorgon imorgon bitti är välbehövlig? :)

Nu ska jag kolla klart på Leila och sen blir det Allsången. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0