Loppis.

Jag och fru A ska åka på loppis! Inte för att handla utan för att sälja. Jag behöver definitivt rensa bland massa gammal skit och varför inte sälja det i stället för att slänga? Pengarna ska vi spara till New York. För jag menar... Rensar jag måste jag ju få fylla på. :)

Så nu håller jag på att gå igenom gömmorna. Vad kan folk vilja köpa? Jag ska rensa garderoben för jag har lite kläder som kan säljas. I källaren och i mitt dressingroom finns en hel drös med pocketböcker som redan är lästa. Där finns också ett par flyttkartonger med saker som jag aldrig kommer att använda igen. I min byrålåda finns smycken som jag inte använder. Jag kan säket vaska fram lite cd-skivor och dvd-filmer som aldrig används. Jag har också bett mamma att avvara lite grejer som hon ändå har tänkt skicka till second hand. Här ska säljas!

Åh vad roligt! Hon är allt påhittig underbara Sofie! :)

Så... Vad skulle du vilja köpa om du gick på loppis? Hur mycket skulle du vara villig att betala för en pocketbok, ett begagnat klädesplagg (vi snackar inte märkeskläder utan mer HM, gina osv) eller en ljuslykta? Help me. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0