Samma hår. Samma frisyr. Annan styling.

Det var dags att testa en annan styling. Jag har gått och tänkt på den ett tag, men inte fått tummen ur att köra på den. Så i helgen när jag var och fixade håret så liksom självtorkade håret så i väntan på klippningen och damerna som jag hade med mig tyckte att det var snyggt. Så idag kör jag på den stylen.

Egentligen är det inget speciellt med sättet att ha frisyren, men efter att ha haft luggen uppåtbakåt ett rejält tag så känns det lite annorlunda. Bra annorlunda. Lite variation är alltid bra. Jag gillar såklart uppåtbakåtluggen mycket mycket bättre, men som sagt... Variation är alltid bra. :)

Så... Vad tycks? Hiss eller diss?


Blus från Gina Tricot (som passande nog heter Rebecca) och skjorts
från H&M.



Lite plattare styling.



Luggsidan.



Andra sidan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt. Kul med lite variation ;)))

2011-07-06 @ 08:20:31
Postat av: Johanna

Hiss helt klart :)

2011-07-06 @ 08:46:11
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0