Smygstartar!

Jisses så underbart det var med sovmorgon! Precis vad jag behövde. Det och en lugn morgon utan alltför mycket stress. :)

När jag skulle fota mina nagellack igår hittade jag en gammal favorit i badrumsskåpet. Ett nagellack jag köpte för några år sen på HM och som nu hade hamnat långt bak bland alla flaskor och färger. En fin korallrosaliknande färg som jag använde jättemycket då, men som nu har glömts bort. Fram tills idag.

Nu har jag målat naglarna med den fina färgen. Både tånaglarna och fingernaglarna fick sig ett par lager av det. Jag vet inte om färgen finns kvar på HM, men den heter i alla fall Sophisticated Susanna. Märkligt namn på ett nagellack, men fint är det! :)

Så nu har jag smygstartat semestern lite. Intressant att se hur länge det får sitta kvar innan det börjar skavas bort. Jag gissar på i eftermiddag någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0