Två onda ting.

Städa och tvätta. Så tråkigt! Verkligen så himla tråkigt! Men... Det är ju underbart när det är klart! Så då kanske det är värt det? Nja.... Eller jo.

Det har varit en skön ledig dag idag. Sovmorgon följt av god frukost. Sen en tisdagsdejt med Sofie och Louva. Två av oss åt nudelwok på gräset vid kanalen. En av oss fick mjölkersättning. Sen en promenix till Haga. Älskar Haga, men sen jag flyttade från Linné är jag sällan där. Synd! Där finns ju massa fina butiker och smaskiga caféer. Efter en promenad i Haga och Linné gick vi svängen om stan och jag fyndade Dust it. Tre för 199 kr! Fynd! Efter det gick vi till Sofie och åt jordgubbar och grädde. Smask! Vi googlade lite New York och kollade loppisställen. När klockan närmade sig 17 åkte jag hem för att tvätta och städa. TRÅK!

Nu är min lediga dag snart slut. Det går så snabbt! Jag ska låta tvätten torka klart och sen bädda rent i sängen. Sen sova. Skönt!

Ja. Det var min dag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0