Emma? Rebecca? September?

Ok... Några konstateranden såhär lördag natt/söndag morgon.

* Att åka hem från en utekväll och det är ljust ute är underbart! Då är det verkligen sommar! Visst... Det är inte lika skönt att somna som när det är mörkt, men det är sommar!

* Burger King är jäkligt gott ibland! Jag äter sån mat otroligt sällan, men ikväll var det otroligt gott! I alla fall läsken, pommesen och chili cheese-dressingen. Hamburgaren åt jag inte särskilt mycket av.

* Mina korkkilklackssandaletter är otroligt sköna! Jag hade på mig dem hela dagen på jobbet och sen under en hel utekväll. Bra betyg!

* Excet må vara ett sådär bra uteställe, men schlagergolvet är inte fy skam!

* Jag heter inte Emma!

* Ja, jag har förstått vid det här laget att min frisyr är cool. Var och varannan person kom fram och sa det till mig ikväll. Tack! Jag blir glad! Det blir bara lite tjatigt i längden.

* Nej, jag heter inte Emma!

* Att säga NEJ riktigt bestämt kan tydligen vara riktigt roligt! Eller vad säger du Jessica? :)

* Det är alltid trevligt att träffa nya, härliga människor!

* Sist men absolut inte minst! Nej, jag är inte, inte, inte September! Jag vet inte hur många gånger jag fick den frågan ikväll. Men... Jag är ingen månad alls (jo, kanske en del i bandet Januari som jag och Madde pratade om lite på skoj när vi var på Liseberg för ett tag sen). Varken februari, april, maj, juli, oktober eller september. Ingen av årets tolv månader. Tack för att du frågar... Jag tar det verkligen som en komplimang eftersom September är cool, snygg och otroligt duktig sångerska. Men... Jag är inte September! Never been and never gonna be.


Japp. Det var alles för ikväll. Nu ska jag krypa till kojs samtidigt som solen stiger upp bakom husen. Snart passeras tiden för då måsarna låter utanför mitt fönster så kanske ska jag få sova inatt (nja... natt är det väl inte riktigt egentligen?!)! Snälla, snälla, snälla! Godnatt från Rebecca/Emma/September/Oktober eller vem jag nu än må vara.

Kommentarer
Postat av: Jess

Ja, det är otroligt underhållande när du säger NEJ! haha

2011-06-14 @ 12:56:23
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0