Raindrops keeps falling on my head.

Det var en underdrift när det kommer till beskrivning av gårdagkvällen/natten. I helgen var jag hos min syster och Niklas på inflyttningsfest och tanken var att vi skulle gå ut på stan. Och det gjorde vi, men jisses vad det regnade! Det regnade och regnade och regnade. Vi var alldeles pisseblöta! Mina skor bara klafsade och de är fortfarande blöta! Det var inte roligt. Det blev inte så roligt. Men det var trevligt! Förfesten var jättetrevlig! Synd på vädret bara. Men vi fick oss några goa skratt vad det gällde bland annat polisbilar, telefonsvararmeddelanden och framför allt - 25 stycken chicken McNuggets (eller det var nog bara 23 st när jag tänker efter).

Tack systeryster och Niklas för en trevlig helg! Snart är det dags för er att komma hit på besök tycker jag!

Nu ska jag snart krypa till kojs och ladda för morgondagen (måste bara kolla klart på Million dollar baby först! Otroligt bra film. Har du inte sett den så gör det!). Jag har mycket som ska göras på jobbet och sen ska jag hem till Sofie! Vad vi ska göra avslöjar jag förhoppningsvis snart. Håll tummen. :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0