Underbara, ljuvliga, sagolika träning!

Jag kom precis hem från Friskis och ett svettigt och tungt pass skivspin med Madde. Eftersom det var BC-möte idag (dvs jag slutade tidigt) så passade jag på att gå på Maddes pass. Det var evigheter sen sist och det kändes kan jag säga. Skivstången var tung! Det kan ju också bero på att jag nästan körde samma vikter som när jag körde passet regelbundet. Ooooops! Spinningen var svettig, men ack så underbar! Skivspin måste nog vara den allra bästa och absolut roligaste träningen! Hela kroppen tränas och flåset får sig en rejäl genomkörare. 90 minuter och det är underbart!

Nu ska jag ta tag i min Friskis-träning igen har jag bestämt. Den har kommit lite i kläm här nu med alla sjukdomar och Göteborgsvarvet. Men nu så! Lagom till sommarschemat drar igång (läs: typ inga pass jag kan gå på) så ska jag ta tag i det igen! Jag är redan inbokad på två spinningpass och mer ska det blir. Heja mig!

Nej... Nu blir det till att hoppa in i duschen och sen väntar kvällsmat och lite slappe på soffan. Två dagars jobb kvar innan det blir en dag ledigt och sen väntar en vecka med massa, massa, massa jobb! Låååååånga dagar såväl onsdag som torsdag och fredag. Tackar för den. :) Men... Jag gör som vanligt - tar det med ett stort leende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0