Debutanten.

Jisses vad jag är trött! Tanken var att det skulle bli en relativt lugn kväll igår. Jag och Maria skulle käka lite mat och ta ett glas vin eller två. Och så började vi kvällen. Sen gick vi till Bishops arms och mötte upp hennes bror och hans kollegor. Hux flux blev det ett par glas vin till och plötsligt var klockan 02.00 och de stängde. Jag kom väl i säng vid 03.30 och känner mig trött i skallen såhär på förmiddagskvisten. Men trevligt var det och det måste ju ändå vara huvudsaken? :)

Jag var precis ute och köpte dagens GP. Såklart! På mittuppslaget i sportdelen hittade jag mig själv. Debutanten. Jag tycker att bilden blev cool! När jag ser uppslaget kan jag inte annat än att få lite småpanik. Det är bara nio veckor kvar till varvet och jag har inte kommit igång med min träning än på grund av alla jäkla sjukdomar! Jag hade en bra plan. Jag visste hur jag skulle lägga upp det. Men så blev det inte riktigt. Tyvärr. Menmen. Nästa vecka ska jag ta nya tag och nu när mitt mål liksom finns på pränt för hela världen att skåda.... Ja, då är det bara att satsa! När uppföljningsartikeln görs om några veckor ska jag bannemej vara mer i fas och känna att det här fixar jag galant!







Kommentarer
Postat av: Maria

Kul! Hur fick de kontakt med dig? blir det två artiklar till eller? en innan loppet och en efter? Det bär emot att behöva betala för en GP, med tanke på att a

jag prenumererar och BORDE få min söndagstidning hem i brevlådan, men idag måste jag ju faktiskt läsa den :)

2011-03-20 @ 12:18:52
URL: http://mariaimono.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Vilken rolig artikel : )

2011-03-20 @ 12:50:26
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Sandra - mamma till Viktor

Gud vad roligt hoppas att dem gör en fortsättnings artikel på dig! Å du loppet kommer att gå super detta fixar du!!! Kram

2011-03-20 @ 12:57:34
URL: http://sandraivaninoka.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Nej! Det här missade jag, eftersom jag av nån anledning inte heller brukar få min söndagstidning. Men förra söndagen ballade jag ur och ringde, och igår kom den. Lite sent, men den kom. Maria – om du fick din går det bra att lämna ett tack-kort i brevlådan ;)



Anyway, du sparar den väl så att man får läsa?

2011-03-28 @ 18:16:37
URL: http://www.hannajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0