Jag skulle vilja hylla er.

Denna regniga och gråa torsdagsmorgon skulle jag vilja rikta ett varmt och stort tack till några personer. Jag skulle vilja tacka er som nu på morgonen tömde de två glascontainrarna som står bara ett stenkast från mitt sovrumsfönster. Att få vakna till ljudet av tusentals glasflaskor som från ett par meters höjd släpps ner i ett plåtsläp och krossas till miljoner små bitar... Ja, det är obeskrivligt! Det är tacksamhet och glädje. Det är ren och skär lycka!

Så tack! Tack för att ni har gjort min morgon och förmodligen också min dag. Nu är det bara ett besök hos den underbara tandläkaren som väntar också. Livet är underbart denna torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0