Dagen D.

Jaha. Då var 21 maj här. Dagen D. Om några timmar står jag på startlinjen och ska ta mig runt de 21 kilomtetrarna. Jag vet inte riktigt hur det känns. Jag är nervös, förväntansfull och lite lätt panikslagen. Vad f*n har jag gett mig in på? Hur ska jag klara detta med bara fyra veckors träning i benen? Hur tänkte jag egentligen? Jaja... Det kommer nog att gå finfint! Ingen supertid kanske, men jag ska ta mig runt! Därmed basta. :)

Min syster ringde för lite mer än en timme sen. Alldeles nyvaken. Hon hade vaknat i panikryck för att hon inte ringt och önskat mig lycka till. Så hon var tvungen att ringa. :) Tack!

Just nu sitter jag och väntar på att jag ska få göra mig redo för start. Jag vattenladdar med min nya vattenflaska som jag fick igår när jag hämtade ut nummerlappen på mässan (bra jobbat där Madde!!). Nummerlappen ja... 49 601. Där har du mig. Håll utkik och heja som en jäkla tok!

Idag är jag också med i GP. Förhoppningsvis. Pappa ska köpa med sig en tidning från stan. Det ska bli spännande att se.

Usch! Nu blev jag jättenervös! Tusen fjärilar i magen.



Håll utkik!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0