Jag... Kändis?

Jag kan inte med ord beskriva hur mina ben känns idag. De gör så in i bänkens ont när jag rör på mig. Det känns som att den vänstra höften har låst sig helt och höger knä ska vi inte tala om! Jäklar! Men det var helt klart värt det. Konstigt nog.

I morse fick jag ett sms av min kompis Jenny. Jag och mitt resultat var med i dagens GP. Var? Under Kändisarnas tider. Ehhhh... Hur i helsike hamnade jag där? Jag är väl så långt ifrån en kändis som man kan bli. Eller? Skrattade när jag själv läste det. Synd att min tid inte var liiiiite bättre bara.

Men... 12 maj 2012 ska jag slå tiden. Japp... Jag är anmäld!



Kommentarer
Postat av: mamma

Lite komiskt är det trots allt. Du mitt bland kändisar och idrottsmän.

2011-05-23 @ 06:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0