Konstaterar att...

...saker och ting kommer ikapp när man minst anar det.

...jag har en fruktansvärt hemsk utväxt. Pinsamt.

...jag saknar att ha lockigt hår (Amanda! Kan jag locka luggen på något snyggt sätt?).

...jag börjar bli riktigt nervös inför nästa lördag.

...det faktiskt bara är tio veckor kvar till semester!

...det kan hända ganska konstiga saker på bussen mellan Brunnsparken och Johanneberg.

...Sverige nästan vann Eurovision.

...Eric Saade var en hårsmån från att vinna hela skiten.

...min frisyr faktiskt påminner lite om de irländska studspojkarnas tandborsthår.

...jag kanske ska styla håret som ovanstående energiknippen imorgon.

...hon har underbara vänner.

...månaden faktiskt inte har börjat så bra på alla plan.

...månaden på andra plan har börjat riktigt bra.

...jag snart får klippa mig!

...jag är sjuuuukt sugen på att åka till London.

...det snart är löning och att jag då får lite extra slantar.

...jag ska spara lite pengar till en eventuell Londontripp.

...jag har sovmorgon imorgon och det ska utnyttjas till fullo.

...jag inte orkar konstatera mer utan ska sova.

...det är dags att säga Godnatt. Godnatt.




Det är faktiskt inte bara de studsande irländska tvillingarna som kan... Kolla in den här luggen! Den går minsann inte av för hackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0