Jag lever.

Nej jag har inte gått och kolat vippen. Jag lever. För fullt! Men mobilbloggen funkar inte riktigt för tillfället... Jag har skrivit en drös med inlägg där och försökt publicerat, men det vill sig inte!

Vad har hänt sen sist? Jag har varit en vecka i New York. En otroligt trevlig vecka med fint väder, god mat, trevligt sällskap och en hel del shopping. Får visa det en annan dag när jag hinner leta fram kamerasladden. Trevligt var det hur som haver och jag ville inte åka hem.

Utöver det har det varit jobb, utbildning, utgång, besök söderifrån och så lite mera jobb. Vardag helt enkelt. Det är gråväder ute och jag kan inte riktigt fatta att det om bara en månad är julafton. Vad hände med hösten liksom? Tiden bara springer och jag hinner inte med. Lite skrämmande känsla.

I tisdags pyntade jag ihop en egen adventsljusstake som står i mitt fönster och väntar på att få användas. På söndag tänder jag första ljuset. :) Du ska såklart få se resultatet. Men som sagt... Kamerasladden.

Nu ska jag bege mig ut på stan och uträtta lite ärenden innan det är dags att åka till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0