Benens tema.

Jamen vi fortsätter väl på benens tema nu när jag ändå har börjat så bra! :)

Idag har jag på mig mina nya mörkvinröda strumpbyxor. De är superfina, men jag önskar att de var lite grövre. Jag gillar riktigt tjocka strumpbyxor på hösten och därför brukar jag ofta köpa en storlek för stora. Jag inbillar mig att de ser tjockare ut då :). Men... De vinröda funkar bra ändå även om jag hade önskar att de var aningens grövre!

När jag skulle köpa dem stod det en mamma med sin dotter bredvid. Dottern, som var kanske 18 år, ville också ha vinröda strumpbyxor. Då säger mamman: nej men det är väl opraktiskt! De passar ju inte till svart! Ehhhh.... Sen när passar inte vinrött och svart ihop? Undrar jag...

Jag trotsar idag kvinnan och matchar mina vinröda strumpisar med mörkgrå stickad klänning, svart kofta och svarta boots. För jag tycker visst att vinrött och svart blir finfint ihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0