Dålig sömn.

Nattens sömn var värdelös. Jag har vridit och vänt på mig. Drömt konstigt. I drömmarna gick jag ut i värsta ovädret och höll på att blåsa bort med mitt paraply. Jag skulle leta saker. Skor, kakor, skräp... Men det var svårt. Det blåste så mycket. Vaknade flera gånger av att vinden ven utanför fönstret. Inte mycket sömn alls. Kroppen känns fortfarande konstig efter kaffet och den här gången lovar jag mig själv var den sista! Aldrig mer kaffe!! Om inte situationen verkligen, verkligen kräver det!

Hittade en gammal favoritlåt på youtube. Ett tag lyssnade jag väldigt mycket på Gavin DeGraw. Jämt. Jag tror att det var i samband med att jag började kolla på One Tree Hill. Där sjunger han vinjetten. Sen såg jag en konsert med honom på TV för några jular sedan. Då fastnade jag ännu mer. Här är en av mina favoritlåtar med honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0