Dubbelt firande.

15 september. Idag firar jag dubbelt! För min egen del firar jag att jag idag har jobbat 6 månader på mitt jobb! Jag kan inte fatta att det är 6 månader sen jag satt där på Göteborgskontoret och hade introduktion. Allt kändes så stort, så svårt, så ogreppbart. Nu är det min vardag och även om det stundtals har varit både motigt och tufft så älskar jag det! Överlägset det bästa jobbet jag någonsin har haft! Det är en fröjd att gå till jobbet (ja, nästan alltid!)! Så grattis till mig som har jobbat på mitt jobb i 6 månader och alltså är fast anställd!

Men det största firandet gäller såklart världens bästaste pappa! Han fyller år idag och det är inte vilken födelsedag som helst. Han fyller jämna år. Så jag hurrar för min underbare pappa och önskar honom en underbar födelsedag! Hipp hipp hurra!



Jag och pappsen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0