Hösttröjorna på!

Jisses sicket höstrusk! En sånhär dag vill man bara sitta inne och kura under en filt och dricka litervis med te!

På jobbet har de satt på kylan. Eller så känns det i alla fall. Det har varit supervarmt hela sommaren och nu är det kallt. Jag måste varje dag ha med mig en kofta för att inte behöva frysa. Förra veckan fick jag till och med springa ner till HM och köpa en kofta. Jag hade glömt min hemma och jag frös som bara den! Så nu har de tunnare hösttröjorna åkt fram ur garderoben. Härligt, men det känns tidigt!

Idag kör jag på en grå stickad tröja från HM med kort ärm. Jag köpte den tidigt i våras för en billig penning och älskar den! Mörkturkost linne under, svarta jeans och mitt ugglehalsband. På fötterna boots från Din Sko såklart. :) Eller ja... Till jobbet blir det för säkerhets skull gummistövlar. :)

Har du börjat plocka fram höstkläderna?



Perfekt tröja såhär i början av hösten. Lite glesstickad och kort arm!



Ugglan är min följeslagare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0