Låt mig få sova.

Det känns som att jag ska somna. Nu. Jag är så himla trött och snart kryper jag faktiskt till kojs. För nästa vecka blir en lång jobbvecka, men så får det bli. Veckan därpå blir kortvecka och en liten tripp. Då är det värt det!

Efter jobbet igår åkte jag iväg på kräftskiva. Jag var otroligt trött och höll på att somna på bussen. Jag skulle till ändhållplatsen och sen blev jag upphämtad. Det var en otroligt trevlig kräftskiva! Långbord i ett gammalt båthus precis vid vattnet. Kräftdekorationer, snaps, gigantiska kräftor, visor, grillad korv mitt i natten... Otroligt roligt!

Jag som redan var trött var obeskrivligt trött när vi till slut gick och la oss vid 4-snåret. Jag hamnade på golvet med sju styckna halvfuktiga stolsdynor som säng. Inte helt bekvämt, men jisses vad skönt det var att sova. Ja, det blev ju bara fem timmars sömn så idag är jag ännu tröttare. Jag har redan halvslumrat på soffan, men nu ger jag bannemej upp. Jag kastar in handduken för idag och nu ska jag sova.

Trevlig söndagkväll!

(Här skulle det egentligen ha varit en fin bild som jag tog på de stora kräftorna (aldrig ätit och sett så stora kräftor innan.) men det tycks vara så att de har försvunnit från min kamera... Vem har tagit bort korten undrar jag?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0