En längtan efter höstskor.

Även om det inte direkt har varit någon sommar och jag allt annat än gillar hösten och vintern så ska jag inte sticka under stol med att jag faktiskt längtar lite efter hösten. Eller.... Jag längtar efter höstskor. Ordentliga höstskor. Med rejäl sula och bra komfort. Mina fötter, höfter och framför allt knän står snart inte ut med ballerinaskor och klacksandaletter längre. Det gör ont. Från fotsulorna, upp genom knäna och ut i höfterna. Ont, ont, ont.

Sen finns det såklart fina höstskor i butik och fler dyker säkert upp. Jag vill köpa nu. Använda nu. Tillsammans med ett par jeans och en stickad tröja. Japp... Detta kommer från bruttan som inte gillar höst!

Jag pillar på höstbootsen varje dag. Funderar på vilka jag vill ha. Hur många jag vill ha (eller ja... Hur många jag bör/ska/få ha). Svårt! Massa fint!

Jag är såklart lite partisk vad gäller skor nu för tiden. Din Sko är det som bor på fötterna, men jag har även sett några riktigt fina godbitar på Nilson (ja även det lite partiskt). Nu är det så väldans lägligt att vi har samma hemsida så kika in och inspireras av höstens skodon!!

www.putfeetfirst.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0