En skokompis utan vidare smak.

Den här helgen är syster här och hälsar på med sambo och hund. Tänk att jag och Vincent skulle bli såna kompisar! Vincent är alltså hunden.

Eventuellt kan det faktum att vi har ett gemensamt intresse vara en av orsakerna till att vi har fattat tycke för varandra.

Vincent dök nämligen på ett par av mina skor igår. Han vägrade att släppa taget och rusade direkt tillbaka ut i hallen när vi hade ställt tillbaka dem. Sen smet han förbi köket med skon i munnen i hopp om att vi inte skulle se honom. Det gjorde vi såklart.

Grejen med Vincents skointresse är hans smak... Han valde ju inte direkt mina finaste skor (vilket jag i och för sig är jäkligt glad för...), men strunt samma. Killen gillar skor och då gillar jag killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0