Back to reality.

En spark i baken rätt in i verkligheten. Varför blir det alltid så?! Ingen mjukstart och ett par lugna dagar sådär för att vänja sig utan rätt på't så hjärnan bubblar över och kroppen känns som att den hade tillbringat en timme eller två i en torktumlare.

Ledigheten var skön. Välbehövlig. Efterlängtad. Nu räknar jag ner till semestern. En kort sådan, men jag ska inte klaga! Jag är glad över att få vara lite ledig. Lovely! Dagarna av ledighet börjar fyllas på och nu är vecka ett fylld. Nu klurar jag över vecka två.... Vi får se vad som händer och sker.

Lugnt ska det i alla fall bli! Återhämtning. Vila. Ny energi.

Vad ska du göra i sommar? Kanske har du något tips på hur jag ska fylla vecka två? Tips mottages tacksamt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0