Någon smög sig in.

Jag missade premiären av Allsång på Skansen i tisdags eftersom jag jobbade. Tacka vet jag playkanalerna! Vad skulle jag göra utan dem?! Så jag fick ändå se Måns (ja jag tycker att han är finfint ögongodis och blir lite flickigt charmerad av honom [nej i min värld är han inte för smörig]) och hans gäster.

Så när jag kom till webbiten (varför envisas de med att ha fåniga programledare där?! Tacka vet jag när min fd kursare Frida hade den rollen för några år sen.... Då var det bra grejer!) så upptäckte jag något helt sagolikt gulligt under Agnes uppträdande. Jag har sett det flera gånger för den här lintotten är så söt!! Se själv!! Cirka 1.50 in i låten. Visst är han för gullig?! Och nej... Det är inte Måns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0