Flower dress.

Herregud! Toksprang till bussen och sitter du och flåsar som en rökande astmatiker! Längesen jag kutade på så riktigt fort. I ballerinaskor dessutom.

I morse drabbades jag av klädpanik! Du vet när man står framför en garderob full av kläder och ändå inte hittar något. Man provar och provar men inget känns bra. Så var det i morse. Helt fel tidpunkt eftersom jag hade brådis.

Till slut (efter x antal byten) föll valet på en av mina favvoklänningar. Jag köpte den för ett par år sen på Pop boutique. En butik här i stan som har både vintage och nya kläder sydda som att de vore vintage. Alltså lite nyproducerade kläder med 60-, 70- och 80-talsstil. Jag köpte två stycken nya klänningar den sommaren. Samma modell, olika tyger. Jag älskar dem! De kostade inte särskilt mycket heller. Kanske 280 kr eller något sådant. Rena fynden!

Den jag valde idag är blommig med svart botten. Blommorna går i korallaprikost och jag matchar med ett par ballerina i samma färg. Underbara sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0