Liten rosett.

Äntligen! Äntligen får jag vara ledig två dagar. Inga ord i världen kan beskriva hur efterlängtat det är! Tre tuffa veckor som har tagit mycket på både kropp och själ. Men nu väntar två dagars "vila" (Göteborgsvarvet känns inte riktigt som vila...) innan det blir tre tuffa veckor till. Jag fick frågan igår hur jag orkar och ärligt talat vet jag inte! Det undrar jag också titt som tätt. Kärleken till det jag gör är nog nyckeln. Trivs man så går allt! Så är det!

Men nu något helt annat. För ett par veckor sen köpte jag en söt ring på Lindex. En rosettring som jag gillar väldigt mycket. Originalet är Efva Attling och en sån hade jag helst velat ha, men den här får duga så länge. Fin va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0