Sköna maj välkommen...

Såhär några timmar in i den nya månaden måste jag säga till dig Maj att jag faktiskt är lite småkär i dig. Eller nu ljög jag. Jag är upp över öronen förälskad. Tokkär! Du flyger in i mitt liv med solsken, värme och en himmel så blå att det förslår. Tar mig med storm. Det är dig jag har gått och längtat efter sen min älskade Augusti valde att lämna mig.

Du Maj... Kan vi inte komma överens om en sak du och jag? Jag vill att du fortsätter att leverera vackert väder ända till dig vän Juni kommer till mig. Du får gärna bjuda på det här vädret varje dag och speciellt när jag är ledig. Då kan du dra på lite extra. Kan vi komma överens om det? Skaka tass på det? Tumma på det?

Älskade Maj. Du är så välkommen och saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0