Slick på foten.

Det är ju sommar ute!! Är alldeles svettig i jeans och skinnjacka! Men vågar samtidigt inte klä mig för lätt. Mammas man ska frysa in vintern och svettas in våren sitter djupt rotat i min hjärna.

Sitter på bussen till jobbet. Fick mig nyss en liten chock. Satt i mina egna värld. Skrev ett sms och lyssnade på radio. Fötterna på golvet som man ska. Då känner jag en blöt tunga på foten. Ett rejält slick som gjorde ovansidan av foten alldeles blöt. Hoppade till. Det är ju inte helt normalt att bli slickad på foten på bussen direkt. Tittade ner och där låg en hårig och vit lite krabat och tittade upp på mig. En lite hundvalp som hade råkat krypa lite för långt. Då får det väl vara ok, men alla ni andra lämnar mina fötter i fred! Ja om ni inte erbjuder er kli eller massage vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0