Rofyllt.

Jag har under de senaste månaderna utvecklat en vana, ovana... Kalla det var du vill! Det började som ett misstag som jag råkade göra några gånger och till slut upptäckte jag att det var rätt rofyllt så nu gör jag det utan att tänka på det.

Vad pratar jag om? Jo..... Jag sitter med ifånlurarna i öronen utan att sätta igång något att lyssna på. Första gångerna bara blev det så! Jag satte i dem för att jag skulle lyssna på radio, men glömde helt enkelt att sätta igång den. Sen hände det några gånger till och för ett tag sen upptäckte jag att det är rätt rofyllt att sitta med lurarna i öronen. Man stänger liksom ute allt och kopplar av även om det inte är någon musik. För det är inte alltid jag orkar lyssna på något. Men genom att ha dem i stänger jag ute lite av allt annat ljud runtomkring. Perfekt!!

Ja, det är nog ett märkligt och onormalt beteende, men jag tänker fortsätta med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0