En exotisk fruktsallad på huvudet.

Jag har sedan ett bra tag tillbaka använt Tigis serie Dumb Blonde. En superbra serie för mitt (heeeeelt naturliga...) blonda hår. Håret känns så bra när jag använder det och det luktar helt underbart! Fruktigt!

Nu har de tydligen gjort om serien lite. Jag har fortfarande en hel del kvar i mina flaskor (det räcker i evigheter!) så jag hade inte tänkt köpa något nytt än på ett tag. Men så var jag inne på Bellbox på Allum för att leta efter en färggrej som jag ska ha i mitt hår och då hade de ett kanonerbjudande på nya Dumb Blonde. 199 kr för schampo, balsam och leave in-balsam. SÅ jag slog till!

Jag var ju såklart tvungen att testa produkterna och jisses! Om de gamla luktade gott så är det inget mot de nya! Igår använde jag schampot, balsamet OCH leave in-balsamet. Jag hade luggen nere och kunde därmed gå och sniffa på den. Ja, lukten är så tydlig att man känner den bara man rör lite på huvudet. Underbart! Det luktar ungefär som att jag skulle gå med en exotisk fruktsallad i huvudet! *mmmmm*

Idag ska jag ha luggen uppe, men jag hoppas att lukten letar sig ner ändå. :)





Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar deras produkter. Vill hela tiden ha något nytt i håret för att känna doften ;))

2011-07-07 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0