Vad gör jag nu för tiden?

Blogg.se-appen funkar inte. Datorn är bara igång när jag plöjer avsnitt av Masterchef Autralia (ÄLSKAR Masterchef och avsnitten från Australien är lite längre plus att det är fler deltagare och då alltså ännu mer tävlingar!). Alltså glömmer jag att uppdatera.

Men jag lever. Min korta semester är över. Allt rullar på i ett fasligt tempo och ibland önskar jag att livet hade en fjärrkontroll. Bara så att jag hade kunnat pausa för en liten stund! En dag eller två hade räckt. Det eller temporär kloning.... Den som uppfinner de sakerna (och medlet som får håret att växa långsammare) ska jag baka en stor tårta åt!

Men nu väntar träning, matlagning och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0