Tankar som motar John Blund.

Hela den här dagen har varit märklig. Oväntad. Omtumlande. Förvirrande. Tankarna har farit runt. Paniken irriterat i magen. Glädjen pirrat i bröstet.

Jag känner mig stressad och lugn på samma gång. Lätt panikslagen varvat med självförtroende. Oro och osäkerhet utblandat med en dos jävlar anamma.

Alla tankar. All oro. All glädje. All småpanik. Tillsammans motar de John Blund som knackar ivrigt på dörren. Men tankarna släpper inte in honom. De planerar, funderar, oroar sig och försöker komma på hur allt kommer att bli.

Jag vill bara få mig själv att tro på orden. Lita på dem fullt och helt. Mota bort oron och osäkerheten.

Men det är svårt.... Nu ska jag försöka släppa in John . Han är behövlig och välkommen. Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0